piątek, 5 lipca 2013

TONIK - Ranking


Dobry tonik - to tani TONIK !





Toników używałam gdy zauważyłam że moja skóra zaczyna robić się tłusta i problematyczna. Później odkryłam żele od twarzy i toniki poszły w odstawkę ;)
Niedawno do niech wróciłam. Przemywam twarz rano i wieczorem po umyciu żelem do twarzy. Ważne by używać toników ponieważ przywracają naturalne ph skórze i zmywają zanieczyszczenia. 




Ranking rozpocznę od totalnej klęski !
*Ziaja Med Płyn Micelarny (wiem że miało być o tonikach, ale płynem micelarnym można go zastąpić)Kupiła go moja mama ale strasznie Ją podrażniał. Nie mogłam uwierzyć, ponieważ na opakowaniu widnieje napis "przebadany okulistycznie". Kiedy sama go użyłam byłam równie rozczarowana. Do demakijażu wrażliwych oczu nie nadawał się zupełnie. Cera również była podrażniona. Zupełnie nie spełniał oczekiwań !

Dobra teraz do tematu
3 miejsce:Under Twenty czyszczająco-matujący
+dobrze oczyszcza
+jest delikatny
+przyjemny zapach
+daje uczucie orzeźwienia
+jest delikatny dla oczu
-zawiera alkohol

2 miejsce: Ziaja tintin Antybakteryjny
+bez alkoholowy
+lukrecja, tymianek, prowitamina B5- bardzo koją skórę
+skóra jest uspokojona
+łatwo dostępny i niedrogi (poniżej 10 zł)
-połamało mi się zamknięcie po kilku użyciach

1 miejsce: Rival de Loop Clean&Care+bez alkoholu
+nawilża
+wyciąg z ogórka i młorzębu chronią przed wolnymi rodnikami
+bez silikonów i parabenów
+bardzo dobrze oczyszcza
+podczas przecierania wacikiem twarzy daje przyjemne uczucie jakby delikatnie się pienił
+jest bardzo tani !(poniżej 5 złotych ;D )

Mój test wygrał najtańszy tonik! Co za szok!

Jakie są wasze ulubione produkty?

Piszcie bo mam wrażenie że pisze w pustkę!



2 komentarze: