piątek, 19 lipca 2013

Pielęgnacja skóry trądzikowej !

Jak się pozbyć trądziku ?

To pytanie nękało mnie bardzo długo. Nie dawno znalazłam na nie rozwiązanie!

Moja walka trwała bardzo długo, ale nie będę tu robić pamiętnika wspomnień lecz podzielę się z Wami moimi sposobami.

Pojawiło się wiele recenzji i pozytywnych opinii na temat słynnego LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO.


Na początku byłam zadowolona lecz z czasem zauważyłam że jest coraz gorzej! Produkt jest bardzo drogi i nie polecam eksperymentowania z nim. Bardzo wysuszał twarz więc do nawilżania konieczny był DELI BIO KREM KOJĄCY ( z kozim mlekiem i ceramidami) - ten produkt jest za to jasny i nie drogi :)


Za to jeśli chodzi o żel do twarzy to było ok.



EFFACLAR A.I- to chyba jedyny pordukt z tej serii, który naprawdę daje rezultaty.




Po nieprzespanej nocy z powodu piekącej skóry wybrałam się do dermatologa. I tu przeszłam na prowadzenie w walce z trądzikiem!



1.Kwas borny
-
przecieram nim twarz zamiast toniku, idealnie oczyszcza i zapobiega powstawaniu wyprusków


2. Hascoderm lipożel liposomalny żel do skóry trądzikowej 
AAAaaaa!!! czemu ja tego nie znałam wcześniej?! To jest wspaniałe! Stosujemy punktowo (troszkę czasem szczypie) i po zmianie po kilku dnach nie ma śladu!

3.Normatabs
- jest to suplement diety, który ma działanie oczyszczające

Wszystkie te produktu przepisała mi piani dermatolog, ja stosuje jeszcze:
 
*Alterra Tagescreme ALOE VERA- krem z aloesem stosuję na dzień i na noc. Jest oczywiście naturalny, koi skórę i nawilża. Uwielbiam go i mam go cały zapas!


7 komentarzy:

  1. Serwis Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom, mieszcząca się w Radomiu i prowadząca darmowy serwis ogłoszeń lokalnych, zaprasza do współpracy. W naszym serwisie Radom Lokalne możecie Państwo nie tylko przeglądać oferty, lecz także sami wystawiać ogłoszenia drobne dotyczące zakupu, sprzedaży czy wynajmu przeróżnego rodzaju przedmiotów, np. samochodów, elektroniki, odzieży, nieruchomości, ofert pracy z Radomia, obuwia, akcesoriów do domu i ogrodu. Nasza baza ogłoszeń zawiera też ogłoszenia z nieruchomościami na sprzedaż lub wynajem. Co więcej w naszym serwisie Radom Lokalne ogłaszają się przedstawiciele i firmy z różnych branż, w tym firmy transportowe z Radomia, budowalne, serwisy RTV i AGD, gabinety kosmetyczne czy gabinety lekarskie. Ze wszystkimi aktualnymi propozycjami możecie się Państwo zapoznać na naszej stronie internetowej Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom. Chciałbyś w szybki sposób sprzedać coś na portalu ogłoszeniowym z Radomia, ale nie chcesz rejestrować się, logować by dodać swoje ogłoszenia drobne? Mamy coś w sam raz dla Ciebie! Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom powstał właśnie z myślą o osobach takich jak Ty. Tylko u nas dodajesz ogłoszenia z Radomia i powiatu Radomskiego, nie rejestrując i logując się na stronie. Jeśli będziesz chciał edytować lub usuwać dodane przez siebie ogłoszenia, wystarczy, że zalogujesz się na swoją pocztę, na którą przyjdzie odpowiedni link z naszego serwisu ogłoszeniowego. To proste, intuicyjne i szybkie rozwiązanie bez zbędnego zakładania konta itp. Ważną informacją jest również to, iż dodawanie ogłoszeń w serwisie Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom jest bezpłatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. 58 yrs old Information Systems Manager Griff Portch, hailing from Shediac enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Origami. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Ferrari 250 GT Cabriolet. zobacz teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń