wtorek, 9 lipca 2013

Keep Drinking


O tym, że podczas odchudzania powinno pić się wodę, wszystkie wiemy. Większym wyzwaniem jest zastosowanie się do tego. Pozostaje jeszcze kluczowe pytanie jak i co pić ?




Woda
Nie ma chyba nic popularniejszego by się nawodnić. W ciągu upałów i ćwiczeń tracimy jej więcej. Powinno się dla tego wypijać ok 2l dziennie. Dla mnie to duże wyzwanie. Kiedy chodziłam na uczelnie zawsze miałam butelkę wody przy sobie i systematycznie wypijałam po trochu w ten sposób wypijałam odpowiednią ilość robiąc to stopniowo.

Zielona herbata
"Wykazano, że spożycie zielonej herbaty powoduje zwiększenie spalania tkanki tłuszczowej podczas spoczynku oraz zapobiega otyłości"
Ważne by wybrać tą bez dodatku słodzików i aromatów. Najlepiej liściastą.

Mój sposób na picie wody.
Stawiam koło siebie 1,5 l butelkę wody i wyznaczam, że wypije ją całą oraz 3 filiżanki zielonej herbaty. Kiedy gdzieś wychodzę zawsze mam przy sobie wodę.

Pamiętajcie że mocne napary z kawy odwadniają , a popularne izotoniki mają w składzie całe laboratorium chemiczne !
Po wysiłku można skusić się na sok owocowy lub warzywny by uzupełnić wypocone witaminy.


3 komentarze:

  1. Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom to serwis ogłoszeniowy z możliwością umieszczania darmowych ogłoszeń w wielu kategoriach tematycznych w Radomiu. Jeśli masz na sprzedaż na przykład mieszkanie lub dom, masz do wynajęcia mieszkanie lub szukasz pokoju lub współlokatora, to możesz umieścić darmowe ogłoszenie w dziale nieruchomości z Radomia. Z kolei posiadając niepotrzebny przedmiot typu telefon komórkowy czy płaski telewizor możesz zamieścić ogłoszenie o sprzedaży w kategorii RTV i AGD Radom. Do wszystkich darmowych ogłoszeń drobnych można bezpłatnie dodać 10 zdjęć, tak aby uatrakcyjnić ofertę w oczach potencjalnych kupujących z Radomia i powiatu Radomskiego. Należy pamiętać iż serwis Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom jest całkowicie bezpłatny.
    Zapraszamy do portalu ogłoszeniowego Radom Lokalne u nas dodajesz ogłoszenia bezpłatnie, posiadamy takie działy jak ogłoszenia motoryzacyjne, nieruchomości Radom, elektronika, dział sportowy, oferty pracy z Radomia, zdrowie, dział rolniczy można dodać ogłoszenia z maszynami rolniczymi, traktory, kombajny, maszyny budowlane, ładowarki, koparki, koparko-ładowarki, dział samochodów osobowych, ciężarowych, samochody dostawcze, prosimy o skorzystanie z naszych usług w serwisie ogłoszeniowym Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom !

    OdpowiedzUsuń
  2. często zapomina się o piciu wody, a przecież ma tak duże znaczenie dla organizmu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wpis dał mi do myślenia.

    OdpowiedzUsuń