środa, 26 czerwca 2013

Happinessandperfection - o czym ?

Tego bloga tworze jako swoje pierwsze dzieło. Powstało z potrzeby motywacji do wykonania podjętego i stworzonego we własnej głowie projektu.
Co to za projekt? Mam pewne plany na wakacje i myślę że większość z Was je ma -więc mam nadzieje że spełnimy je razem.

Happinessandperfection

1.Schudnąć -która z Nas tego nie powtarza co wakacje?
Z tego powodu mam zamiar dzielić się z Wami moimi przepisami, sprawdzonymi i smacznymi- wypróbowanymi na sobie. Każdy kto interesuje się dietą zna złote zasady ( np. jeść co 3 godziny ) tylko jak je zastosować? O tym będę właśnie pisać. Podzielę się jaki ja mam sposób na wdrażanie zasad i o których nie można zapomnieć.


2. Ćwiczenia - która z Nas nie pragnie mieć pięknie wyrzeźbionego jędrnego ciała na plaży ?
Pojawiło się wiele programów treningowych - część z nich już wypróbowałam i mam swojego faworyta, ale o tym później. 



3.Kosmetykomania 
Jak każda dziewczyna używam ich ;D więc powiem które warto kupić, podzielę się z Wami moimi tanimi zamiennikami drogich popularnych produktów. Mam zamiar podjąć wyzwanie walki z celulitem więc powiem o kosmetykach które stosuje, masażach itp.

Tak więc Happinessandperfection na start !

2 komentarze: