wtorek, 6 sierpnia 2013

BiFit ĆWICZENIA



BiFit czyli ćwiczenia na YouTube dla każdego :)

BiFit to kanał na YouTube, który odkryłam niedawno. Pamiętacie te czasy gdy zbierało się tony płyt z ćwiczeniami dołączanych do gazet?
Zapomnijcie to tym! teraz w jednym miejscu znajdziecie wszystko:)




Wybór jest ogromny. Od pojedynczych ćwiczeń przez programy 20 minutowe po te godzinne.





Znajdziemy tu jogę i pilates czy ćwiczenia baletnic.
Dla poszukujących intensywnych ćwiczeń proponuje  
Jillian Michaels oraz serie nazwaną Be Fi Go.



Więc jeśli szukacie czegoś nowego zmiast Mel B czy Ewy Chodkowskiej zajrzyjcie na tę stronę!
http://www.youtube.com/user/BeFit/videos


A WY ? Jakie są wasze ulubione ćwiczenia na YouTube?

12 komentarzy:

  1. Mel B <3 ;d ale te też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jillian ;-) Mel B i pilates z Cassey Ho ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za podrzucenie kanału - tego akurta nie znałam ;)

    sama ćwiczę raczej z płytami właśnie ;D

    ps. wylacz weryfikacje obrazkowa komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kanał FitnessBlender

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info :) na pewno się przyda ten kanał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zajrzę przed treningiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety jakoś w domu nie potrafię się zmobilizować, odpalam filmiki i kończy się na paru minutach ćwiczeń... startuję teraz po raz pierwszy ( a właściwie kolejny pierwszy ;p) z treningiem przed sezonem bikini i mam nadzieję, że wystarczy motywacji...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja natomiast niedawno spróbowałam treningu ems i jestem pod wrażeniem jak szybko widać pierwsze efekty

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis. Uwielbiam ćwiczyć w domu, na siłowni nie czuję się zbyt komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. blog jest extra bede tu wracać!

    OdpowiedzUsuń